søndag 25. november 2012

Trykkoker - et julegaveønske fra tidsklemma!

Foto: Jimmy Linus





Jeg kom tilfeldigvis over dette bildet og synes det var kult. Jeg likte den røffe og enkle stylingen som gir et ekte, naturlig og tidsriktig uttrykk. Noe nytt. Som designer er jeg opptatt av slikt :-) Så viser det seg at bildet er tatt i forbindelse med en artikkel om trykkoker som har stått i D2

Etter å ha lest artikkelen om den "skikkelige tidsklemme-killeren", følte jeg at det endelig var noen som forsto meg. Denne må prøves, så nå ønsker jeg meg trykkoker til jul.

En trykkoker må jo være en lykke å ha i hus. Da kommer sikkert alle de hjemmelagde middagene rasende fort på bordet, og vi har god tid til å lage middag, spise middag før kjøring til diverse fritidsaktiviteter. Tidsklemma er rett og slett løst! O'lykke! Nå får jeg kanskje endelig få tid til egne prosjekter som strikke, sy og trene .... Så hvis noen kommer over en slik trykkoker på loppis eller brukmarked, send meg en melding. Denne tidsklemme-killeren må jo bare prøves! :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar