mandag 23. februar 2015

Fargevill mellom brunt og grått i stua

Etter å ha brukt helgen på å se se på veggen i den nye stua som vi har malt i fargen "Solid"  (bildene øverst), er jeg nå veldig sikker på at det er for mye rødt i den fargen. 
Turen gikk derfor i dag til malebutikken for å se på flere alternativer. 
Liker den brungrå fargen på modulen fra Montana (bildet nederst til venstre). Fargen på bildet til høyre heter "Sober" og jeg synes den er mer lik fargen på Montanahylla enn fargen "Solid". Anbefalt matchende farge til "Sober" er "Refleksjon" som vi har malt resten av stua med. Så da blir det nok "Solid" malt over :-)

2 kommentarer:

  1. Spennende å følge med her, gleder meg til å se mer fra denne oppussingen og utbyggingen. Vi har litt like hus, sånn stilmessig, så eksra inspirerende for meg å se hva dere får til 😃. Jeg har forrresten også fått feil farge i stua - trodde kalkgrå var litt sånn betonggrå, men den er nesten beige i det riktige lyset. Ja, ja, man lærer..... Lykke til!

    Hilsen fra Tone

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for hyggelig tilbakemelding, Tone :-)
      Fargen er nå endret til "sober" og ser allerede, før gulv og tak er ferdig, at den fargen ble fin i rommet. Ikke lett dette med farger og hvordan de egentlig blir på veggen og virker i rommet. Så gøy å "treffe" noen som har lignende hus!
      Ha en fin dag og god helg!
      Ina

      Slett